
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może zrezygnować z zakupionego produktu (zrezygnować z zawartej umowy) bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od dnia odebrania zamówienia. Wyjątkiem są produkty wykonane na specjalne zamówienie, według specyfikacji klienta i dostosowane do jego potrzeb. Te nie podlegają zwrotowi.
- W celu odstąpienia od umowy Klient powinien przesłać stosowne oświadczenie mailem na adres kontakt@anidudu.pl, a następnie odesłać towar na adres sklepu: IT BI BEE Wojciech Makowski, ul. Jana Kazimierza 11a/31, 01-248 Warszawa. Nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru, Sklep zwraca klientowi dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu. Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
- Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku – przelewem na wskazane konto bankowe).
- Klient ma obowiązek odesłać produkt na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od Umowy.
- Zwrot jest możliwy gdy produkt nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób uszkodzony.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy produktu, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem mailowym kontakt@anidudu.pl podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni
- W przypadku, gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.
- Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeku cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.